lauantai 4. maaliskuuta 2017

Mä tiedän että sua huolettaa minne nää tuulet mua kuljettaa!

Viimeaikoina on etsitty.. Etsitty suuntaa, etsitty hyvää tasaista oloa omaan olemiseen.  On tuntunut että olen kulkenut viimeajat vähän laput silmillä monenkin asian suhteen. Nyt olen kuitenkin tuntuu että tiedän taas enemmän mihin suuntaan haluan mennä ja että mä osaan ja pystyn!

No koirat ei ole etsinyt mitään ne on mun pohtimisen lomassa treenannut! Tehon kepit on tosi kivalla mallilla viimenen väli on joskus hiukan vaikea jos esteitä tyrkyllä sitä treenataan kuntoon. Keinua treenataan myös ja kun nämä on mallillaan ajattelin käydä kisoissa kokeilemassa ja hakemassa kokemusta. Meidän seura järjestää 13 päivä mittaustilaisuuden. Teho menee silloin mitattavaksi ja haetaan kisakirja valmiiksi ja kattellaan varmaan kuun lopussa kisaamista. 

Keesi on treenannut kontakteja niin että olen siirtänyt sille enemmän vastuuta ja tuntuu toimivan ainakin treeneissä. Vahvistellaan vielä hetki ja käydään sitten kokeilemassa kuinka pahasti taas kisa tilanteessa pienen mustan päässä kilahtaa. 

Keiko on ollut treenissä varma oma itsensä. Kävin sen kanssa kisaamassakin neljän startin verran. Aan kontaktit ei oikein kisoissa toiminut mutta yksi nolla saatiin kisakirjaan. Keikon kanssa on mukava kisata ja hän oli kyllä niin iloinen kahden keskisestä ajasta. :) 

Saadakseen jotain uutta on joskus luovuttava tutusta ja turvallisesta. Niin tälläkin kertaa kun ostettiin uusi auto. Mähän olen ollut naurettavan kiintynyt mun vanhaan autoon sillä on nimikin nimittäin Ritva. Ritva on nyt muuttanut uuteen kotiin ja sen sijaan meitä kuljettaa uusi uljas auto. Koska kaikesta tutusta ei halua luopua on tämän uudenkin auton nimi Ritva. :D Veräjä pitäsi vielä löytää eli jos joku tietää Skoda Fabia Combi (2016) sopivaa veräjää myytävän niin tänne saa vinkata! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti